Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2015

Τα Όνειρα, μας κρατάνε ξύπνιους



Του Παναγιώτη Τσιναρέλη, (Tsinia Takis)


Δεν ήθελα να ποστάρω τίποτα για να αποφύγω τις κακολογίες του τύπου "τι λέει αυτός, μια χαρά βολεύτηκε εκεί πέρα, και μιλάει τώρα για επανάσταση" και διαφορά τέτοια που λένε αυτοί που ζούσαν πάντα μια ζωή στρωμένη, και δεν έκαναν ποτέ τίποτα από μόνοι τους για κάτι καλύτερο, να χτίσουν μια αξιοπρεπή ζωή για τον εαυτό τους, και νομίζουν ότι έχουν το δικαίωμα να κρίνουν και να κατακρίνουν υποστηρίζοντας ασυνείδητα η συνειδητά μια σαπίλα που τους προσφέρει μόνο λίγο περισσότερο χαρτί στην τσέπη, και μια ζωή πλαστική, χωρίς ίχνος ανθρωπιάς, σεβασμού και αξιοπρέπειας!

Άφησα τον τόπο μου, φίλους και οικογένεια, όχι για χλιδή η για το χρήμα αλλά για να ανοίξω τα φτερά, που μου κράταγε κλειστά η νοοτροπία του ελληναρά και να πραγματοποιήσω όνειρα που δεν θα μπορούσα να πραγματοποιήσω στον ίδιο μου τον τόπο! Έμαθα όμως πάνω απ’ όλα να είμαι άνθρωπος και λάτρης της αγάπης της ενότητας και της δικαιοσύνης! Ο καθένας ας πιστεύει ότι του αρέσει αλλά η κατάσταση που επικρατεί στον τόπο μου σχεδόν με εξοργίζει! Ξυπνάτε μην υποστηρίζετε αυτήν την σαπίλα δεν τους συμφέρει να φύγουμε από την Ευρώπη! Όλο αυτό γίνεται γιατί θέλουν να κρατήσουν όρθιο ένα σύστημα το οποίο είναι έτοιμο να γκρεμιστεί! Έχει ήδη αρχίσει να γκρεμίζεται, και ο θόρυβος ακούγεται σε όλη την Ευρώπη που έχει πάρει το μέρος μας και όχι μόνο! Μην στήσετε κ… για τα πολύχρωμα χαρτονομίσματα που δεν τα έχετε καν, και αν τα πάρετε ποτέ θα σας τα πάρουν πίσω αυτοί που υποστηρίζετε τώρα! Μην πάρετε στους ώμους σας τα όνειρα των παιδιών σας, των εγγονών σας και του συνανθρώπων σας!

Δεν είμαστε τριτοκοσμική χώρα, είμαστε λαός με @@ και αξιοπρέπεια και δεν μας αξίζει κανένα είδους μέτρο που θέλει να μας βάλει ο κάθε κομπλεξικός και ο κάθε φασίστας! Παλεύουμε για την ζωή μας χωρίς να γλύψουμε τον κ… κανενός, έτσι ήταν, είναι και έτσι πρέπει να είναι! Κλείστε τις τηλεοράσεις, βγείτε έξω, μιλήστε μεταξύ σας, ενωθείτε και παλέψτε για αυτό που αξίζει σε όλους μας!

Και εγώ θα ήθελα Ευρώπη, την ζω 2 χρόνια τώρα και έχει πολλά θετικά άλλα όχι στην απάνθρωπη Ευρώπη που έχουμε τώρα, και σίγουρα ΟΧΙ στην "Ευρώπη" που σας προσφέρουν εσάς, που δεν έχει καμία μα καμία σχέση με αυτό που ζω εγώ εδώ. Και λέω εσάς και όχι εμάς, γιατί εγώ δυστυχώς είμαι στην πιο καπιταλιστική χώρα της Ευρώπης, προσπαθώντας να την εκμεταλλευτώ για να φέρω εις πέρας τα όνειρα μου, και πιο πολύ δυστυχώς γιατί δεν είμαι εκεί να ψηφίσω και εγώ και να παλέψω μαζί σας.


Καλή τύχη σε όλους καλά αποτελέσματα, γερά μυαλά και υπομονή, μακάρι τα αποτελέσματα να είναι τέτοια έτσι ώστε να γυρίσουμε και εμείς οι ξενιτεμένοι στον τόπο μας!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου